zaterdag 25 maart 2017

Noud 1,5 jaar

Noud is ook zo'n kindje wat ik vanaf zijn geboorte mag volgen. Een paar keer per jaar verschijnt hij voor mijn camera. Nu is hij anderhalf jaar oud en dus is het weer hoog tijd voor een update. Papa en mama kozen de BASIS fotoshoot, zodat ze wat meer foto's als eindresultaat hebben. Toch wel erg handig zo'n tussenmogelijkheid voor de fotoshoots.

De ouders van Noud hebben deze keer alweer een heel leuk thema bedacht voor hun zoontje. Zijn vader is erg handig en dan is het natuurlijk leuk om dat er ook bij Noud al vroeg in te brengen. Nou en handig is hij hoor. Noud mocht verven. Hij kreeg een blanco canvasdoek en een aantal potten verf met kwasten. En wat nou zo grappig was, heel precies deed hij steeds de juiste kwast terug in de juiste pot. En dat is met anderhalf jaar best wel knap! Maar wat nog veel belangrijker is is dat hij het leuk vond, heel leuk. Hij was heel erg geconcentreerd bezig en zo af en toe zag hij mij met de camera en dan kreeg ik zo'n prachtige uitbundige lach van hem.

De styling is in zijn geheel door de ouders van Noud verzorgt, alles klopte bij elkaar, de leuke kleurrijke blikken, de kist met Noud z'n naam erop, een heleboel kwasten en om het af te maken een schildersdoek op de grond om mijn studio netjes te houden. Super goed geregeld dus.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten