dinsdag 4 april 2017

Fotoshoot Feestje Bente

Afgelopen zaterdag sloot ik de dag af met een feestje! Mijn op een na laatste fotoshoot feestje.
De oplettende in2pictures klant was het al opgevallen. De feestjes zijn van mijn website verdwenen.
Niet omdat ik het niet meer leuk zou vinden, maar omdat de hype een beetje over is en de ruimte die ik in mijn studio vrij moet houden om de feestjes te organiseren te groot is. Vandaar de beslissing om hiermee te stoppen.

Natuurlijk gaan we gewoon door met alle andere fotoshoots, van zwanger, newborn tot groepsreportages.
Maar afgelopen zaterdag was het Bente's dag. Zij vierde haar verjaardag in mijn studio met vier vriendinnen. Hele lieve meisjes allemaal. Ze gaven zich helemaal over aan alles in mijn studio en vonden het geweldig. De hakken werden meteen getest, de jurken geprobeerd, maar Bente hoefde over de jurk niet lang na te denken.
Ze zag de enorme tule bruidsjurk en was direct verkocht. En tja, ik begrijp dat wel. Kijk hoe mooi ze er uit ziet! Het is toch geweldig om zo'n jurk een keertje aan te hebben.

De laatste ronde was traditiegetrouw de gekke ronde! En daar wisten Bente en haar vriendinnen wel raad mee. De meest gekke combinaties kwamen uit de kast en er werd zelfs lipgloss op het gezicht gesmeerd. Want ja... het moest toch gek!? Haha... ik zei het toch, leuke meiden!!

Meisjes, veel plezier met jullie foto's!

https://www.in2pictures.nl

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten