dinsdag 7 maart 2017

photoshop klusje

En dan deze foto van Jayden, die wilde ik even apart met jullie delen. Het is weer zo'n Pinterest projectje. Nathalie had deze foto gezien en vond hem zo leuk dat ze graag ook zoiets wilde. De zonnebril was mee en ja, dan is het aan mij. 
Ik vroeg of ze een leuke buitenfoto hadden met z'n drieën en die hadden ze wel, op het strand. Maar ja, een studio foto naar een strandfoto transformeren is nog makkelijker gezegd dan gedaan.

Het is geen hoogstaand kunststukje geworden en het licht klopt ook eigenlijk niet in de foto, maar al met al moest ik er erg om lachen en vind ik hem toch leuk genoeg om even met jullie te delen.

Ik moet misschien iets minder hard roepen, dat regel ik wel, haha! Ik vind hem stiekem toch erg leuk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten