zaterdag 13 augustus 2016

Gezinsreportage met Joey, Laura, Elin en Amy

Vanmiddag had ik Joey en Laura weer op bezoek. Een paar jaar geleden kregen ze al een fotoshoot cadeau, toen mocht ik hun dochtertje Elin fotograferen. Nu hebben ze er een nieuw wondertje bij, genaamd Amy en alweer kregen ze een fotoshoot cadeau. Wat een geluk heb je dan!

De fotoshoot met Elin was al zo leuk. Zij had destijds een enorme bos donkere haren en blauwe ogen. Haar haartjes zijn inmiddels blond geworden, maar haar ogen zijn nog steeds mooi licht. Haar kleine zusje Amy heeft iets minder haar, maar ze heeft wel fantastische donkere ogen en enorm lange wimpers. Twee knappe meisjes dus!

Papa en mama zijn dan ook helemaal in de wolken met hun kleintjes. Amy doet het geweldig. Ze wordt op een bepaald moment moe en we besluiten haar lekker te laten slapen. Het lukt zelfs om nog een paar slapende foto's van haar te schieten. En Elin, zij heeft zich ontpopt tot mijn assistent. Ze hanteert de oude polaroid camera en meteen ben ik de pineut. Want ja, zij is nu fotograaf en ze heeft een model nodig. Dus moet ik liggen op de grond terwijl zij foto's maakt. Oké, dan doen we dat. Geen probleem. Gelukkig lukte het om de rollen toch maar weer om te draaien.

Ik kon moeilijk kiezen uit zo veel leuke foto's, dus zijn het vier voorproefjes geworden.
Dat vinden papa en mama vast niet erg.

http://www.in2pictures.nl/c-3380354/baby-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten