zaterdag 13 augustus 2016

combi deel 2 met Samantha, Kevin, Viënne en Dex

Voor mijn vakantie heb ik de zwangerschap van Samantha en haar vriend Kevin mogen fotograferen. We maakten toen direct een vervolgafspraak, omdat ze hun kleine meisje het liefst zo klein mogelijk op de foto wilden laten zetten. Vandaag is de dag dat ik Viënne mag fotograferen. En klein is ze nog steeds hoor, zo'n lief poppetje, slapend kwam ze binnen en slapend ging ze weer weg. Alleen daar tussenin was ze soms wel een beetje onrustig, of laten we zeggen hongerig. Mama maakte een extra grote fles en die ging tot ieders verbazing helemaal op. We probeerden tussen het drinken door wat foto's te maken, maar nee, ze bleef hongerig tot de laatste druppel. Maar toen ze uiteindelijk weer sliep.... toen sliep ze ook echt. Ze merkte helemaal niets meer van wat er om haar heen gebeurde.

De foto's zijn dan ook super leuk geworden. Het is misschien geen enorm grote serie geworden, maar het is wel een serie vol met toppertjes en dat is denk ik belangrijker. Nou ja, oordeel eigenlijk zelf maar.

Kleine Dex mocht dit keer ook op de foto en hij vond alle dekentjes in mijn studio toch wel reuze interessant. Het kostte dan ook weinig moeite om hem samen met Viënne op de foto te krijgen. Wat een fotomodel.

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten