woensdag 10 augustus 2016

Combi2 Frederique, Dennis, Finn en Jens

Vanochtend werd ik min of meer verrast met een fotoshoot. Ik was nog thuis toen ik op gehaald werd omdat er klanten binnen waren voor een fotoshoot. Foutje in de agenda dacht ik, snel opschieten (gelukkig gebeurt zoiets bijna nooit). Eenmaal in de studio kwamen we er na even puzzelen achter dat ze gewoon twee dagen te vroeg aanwezig waren... haha. Ik moest er erg om lachen, je kan maar enthousiast zijn. Ik was nog enigszins in de vakantie modus en moest razendsnel schakelen, maar dat kwam helemaal goed.  Elandenfoto's op mijn kaartje maken plaats voor deze prachtige kleine baby Jens en zijn grote broer Finn. Bovendien hadden we de tijd en Frederique, Dennis en Finn zijn geen onbekenden, dus dat werkt heel fijn.

Finn toonde zich een fantastische grote broer. Hij is trots op zijn kleine broertje Jens en wil heel graag met hem op de foto. Nou dat komt goed uit, want dat was nu net het plan. Hij doet het echt fantastisch en mede dankzij zijn medewerking komt er een prachtige serie foto's uit deze fotoshoot voort. Frederique en Dennis zijn een gezellig stel. Ik heb hen al eerder gefotografeerd en altijd is het leuk. Ze houden niet van te veel poespas en zijn dol op zwart-wit plaatjes. Nou dat kan hoor.
We hebben een mooie serie details geschoten van Jens en natuurlijk een koos ik voor het voorproefje een van de foto's met de broertjes en eentje van het hele gezin.

Lieve Frederique, sorry, ik kon het toch niet laten om het verhaal van mijn eerste fotoshoot na de vakantie even te vermelden. Maar het siert je hoor, je bent gewoon als toegewijde moeder heerlijk bezig met je kinderen en dat is het beste wat je kunt doen.  En ik had geen gezelligere fotoshoot kunnen wensen om mee te beginnen.

http://www.in2pictures.nl/c-3372648/newborn-fotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten