zaterdag 20 augustus 2016

Gezinsreportage Ilona, Johan en Kaj

Vanochtend mocht ik Kaj weer fotograferen. Ik fotografeer hem ieder jaar van af zijn geboorte. Maandag mag hij voor het eerst naar school want hij is 4 jaar geworden! Spannend hoor zo'n nieuwe fase. Maar er is nog meer leuk nieuws te melden, want over een poosje krijgt Kaj er een broertje of een zusje bij. Nu heeft mama nog een heel bescheiden buikje, maar dat zal snel veranderen.

Het is altijd zo leuk als kindjes je kennen. Hij weet meteen wat de bedoeling is. Hij mag spelen en ondertussen maak ik foto's. Dat is de deal en dat weet hij heel goed. Ik krijg dan ook zonder problemen mooie lachjes van hem en geweldige ondeugende blikken. Aan het begin is hij flink aan dollen, maar na een poosje keert de rust bij Kaj wel enigszins terug. Gelukkig maar, want hij heeft er rode wangen van. We kunnen met elkaar weer een geweldig leuke fotoshoot in elkaar draaien, die zonder problemen verloopt. Natuurlijk gaan ook papa en mama erbij op de foto zo af en toe.

De groeifoto met de giraf en de groen blauwe stoeltjes kon natuurlijk vandaag ook niet ontbreken. Zeker op de laatste foto met de stoere jongensachtergrond zie je heel goed hoe Kaj gegroeid is... jongen, jongen, wat wordt je groot!

Wat ook zo leuk is, over een poosje zie ik ze weer, maar dan met z'n viertjes.

http://www.in2pictures.nl/c-3380356/kinderfotografie/

http://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten