zaterdag 20 augustus 2016

Combireportage deel 1 met Chantal, Maurice en Lizzie


Vanmiddag mocht ik ook Chantal en Maurice verwelkomen. Zij verwachten hun tweede kindje. Hun mooie meisje Lizzie is er bij en zij speelt een grote rol tijdens deze fotoshoot. Grappig is dat ze dat nog leuk vond ook. Ze deed zo geweldig goed mee.

Chantal had heel duidelijk bedacht wat ze leuk vond qua fotografie. Ze had een aantal prints mee genomen met een soort van moodboards erop. En dat is best fijn hoor, ik had meteen een indruk van wat ze mooi vind.

De foto die ik in twee versies heb geplaatst was bedoeld als silhouette foto, maar ik moet zeggen dat ik de linker bewerking ook heel aangenaam vind. Dus maar allebei, dan mogen jullie kiezen wat je mooier vind.

Lizzie is trouwens wel een portret hoor! Zo'n beetje halverwege de fotoshoot liep ze met een ondeugende blik op mij af. Ze liep met haar armpjes wijd en maakte een kus-mondje. Dus ik dacht, hé ik krijg zomaar een hele lieve knuffel met een kusje erbij, dat is lief. Maarrrr... dat liep anders, vlak voordat ze bij mij was draaide ze haar hoofd heel resoluut om en liep naar de speeltafel om vervolgens heel lief te gaan zitten spelen. Nou ja... een beetje gedesillusioneerd bleef ik achter! Haha... dat verzin je toch niet!
Kinderen... ik kan er zo van genieten. Het is nooit saai met kinderen in de studio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten