vrijdag 5 juli 2013

Newborn Jamey

Jamey is pas een paar weekjes oud maar is best groot geboren met 55 cm en zo'n 4 kilo en met zijn wijze blik en echte Elvis kuif, kun je je zomaar in zijn leeftijd vergissen... wat een ontzettend knap mannetje is hij zeg... die kuif die doet het hem he... en dan zijn mooie lange lichte wimpers.

En hij heeft nog iets heel speciaals... een dubbel klein teentje... is dat dan schattig... een uniek jongetje in alle opzichten. Ik heb gekozen voor een wakkere en een slapende foto van Jamey. Even was Jamey een beetje boos op mij, want ik probeerde hem zo leuk schattig in een bakje te zetten en hij leek het allemaal goed te vinden, maar toen ik hem er inzette en het er een beetje zielig uit vond zien en hem er dus meteen weer uithaalde, toen begon hij te huilen... ach arme jongen. Je moet een stoere jongen ook niet in een bakje willen zetten.. haha!! Maar ik heb het goed gemaakt met hem hoor...

In de mand die ze van oma hadden gekregen wilde hij wel! En nog met een lach ook...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten