zaterdag 20 juli 2013

De familie Ramkisoen

Als hekkensluiter van deze hectisch drukke week had ik de familie Ramkisoen op visite en ik kan u vertellen het werd er niet rustiger van ... haha... maar zeker wel heeeeel erg gezellig! Wat een leuke familie is dit zeg. Een van de dochters van de familie ken ik al van haar zwangerschapsshoot met haar man en later de newbornreportage van hun tweeling.  De rest heb ik vandaag leren kennen.

Je zal maar vader zijn van vier bloedmooie dochters... dat zal zo nu en dan wat zweetdruppeltjes hebben gekost denk ik zo.. maar ze zijn stuk voor stuk dol op hun vader (en moeder natuurlijk) en daarom heb ik hem met de "kus" foto even in het zonnetje gezet.

De laatste foto in de serie geeft aardig weer dat een fotoshoot niet altijd direct vlekkeloos verloopt... ik vind de foto hilarisch en het was de een na laatste foto van de dag... waar iedereen een beetje aan het einde van z'n latijn is. Het oudste meisje wordt door het jongste meisje aan haar getrokken (wat ze nog net niet door heeft...). Het kleinste mannetje wordt door het middelste mannetje zo'n beetje geplet, terwijl John (de middelste) luid huilt. De oudste knul staart een tikkie verveelt in de verte... ome Arno probeert de boel nog een beetje op gang te krijgen (wat niet meer zo wil lukken)... en de grootste dame van het stel schiet in de slappe lach... ik zei het toch een hilarische foto om iets langer naar te kijken dan normaal... heerlijk! Ik houd er zo van...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten