dinsdag 9 juli 2013

Jaysen en Jezebel

Jaysen is al een bekende van mij, want hij was er ook bij toen zijn mama in verwachting was van zijn zusje... Zijn zusje is vorig jaar september geboren en vandaag is de dag dat zij samen op de foto mochten!

Jaysen heeft het al snel weer helemaal naar zijn zin en weet nog precies wat er allemaal is mijn studio. Ook neemt hij zijn eigen fiets mee om mee op de foto te gaan.

En dan zusje Jezebel... wat een schoonheid!! Prachtige blonde haartjes en enorm helder blauwe ogen! Let op, haar ogen zijn NIET gephotoshopt... die zijn gewoon zo blauw van zichzelf, dat is toch prachtig!! Het blauwe jurkje helpt wel een beetje mee om haar ogen goed tot haar recht te laten komen.... ik zei het toch... ze is een schoonheid!

Omdat ik over twee weken op vakantie ga en de foto's hoogstwaarschijnlijk pas na mijn vakantie (eind augustus) kan opleveren zet ik maar liefst 4 foto's in deze blog, zodat ze alvast een paar mooie plaatjes hebben om van te kunnen genieten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten