dinsdag 2 juli 2013

Bijzondere baby Bryan

Bryan... wat een bijzonder klein mannetje is dit zeg... hij heeft op zijn zachtst gezegd geen makkelijke start gehad, maar het is zo'n ongelofelijk mooi, lief en rustig ventje. Zijn papa en mama willen hun nieuwe gezin heel graag mooi op de foto gezet hebben en daar heeft Lisette vooraf goed over nagedacht. Ze heeft een duidelijk helder en fris eindbeeld voor ogen met vooral veel wit.
Nou en dan ben je bij mij aan het juiste adres, want zoals iedereen inmiddels wel weet ben ik dol op wit...

De foto waar ze Tygo en Bryan met papa Peter en mama Lisette op de grond liggen vind ik vooral heel speciaal. De papa van de mannetjes heeft de namen van zijn zoons op zijn armen getatoeƫerd staan, daarnaast staat op zijn schouder nog een tatoeage die voor hen allen een speciale betekenis heeft... en laat nu net deze tatoeage als een soort beschermengelen vleugel naadloos aansluiten op de tere schoudertjes van kleine Bryan.... ik vind daarom de symboliek in deze foto echt geweldig. Lisette en Peter ik hoop dat jullie er net zo naar kijken als ik... ik kwam er pas achter in de nabewerking, maar juist daarom moest het deze foto worden...

Daarnaast wil ik nog even Tygo bedanken, die zo ontzettend op zijn gemak was bij mij in de studio en zo graag wilde helpen en nog liever met zijn broertje op de foto wilde. Mede daardoor was de fotoshoot heel relaxed en makkelijk. Dank je Tygo... dikke kus!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten