vrijdag 26 april 2013

Fotoshoot Feestje Gwenn

Ach die Gwenn.... vandaag vierde ze haar feestje in mijn studio. En wat had ze er zin in... ze liep direct door naar de make-up studio en ik hoorde binnen een minuut al roepen, zo ik ga me vast omkleden. Je snapt dat ik even moest ingrijpen, maar aan enthousiasme geen gebrek. En dat is natuurlijk altijd fantastisch.

Ik heb de regie snel zelf in handen genomen en toen liep het meteen zoals bedoeld. Leuke meiden en natuurlijk het vriendje van Gwenn Cas niet te vergeten. Hij zag er fantastisch uit in zijn driedelig kostuum met hoge hoed. Maar wat graag sloeg hij zijn arm om Gwenn heen voor de groepsfoto. Hij heeft wel drie keer gezegd dat hij Gwenn zo mooi vond met haar krullen. Dat is toch té schattig of niet soms...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten