zaterdag 6 april 2013

Fotoshoot Feestje Roos

Gisteren was er alweer een meisje uit het Aleijd van Strienhof in Poortugaal. Een hele gezellige straat volgens mij aangezien er al heel wat meisjes uit die straat bij mij hun feestje hebben gevierd. Roos was gisteren de gelukkige en ze had vier vriendinnen en een vriendje meegenomen. Helemaal stil kwamen ze de studio in gewandeld, eerst een beetje onwennig, maar geloof me... dat ging over! De rekken werden geplunderd en er werd van alles gepast, totdat ze de ultieme outfit gevonden hadden en dat is iedereen gelukt. De een met eigen kleding, de volgende met een combinatie van eigen en mijn kleding en de ander plukte meteen een mooie jurk uit mijn rek. Het was een geweldig leuke middag. Ontzettend leuk was ook de derde ronde, de een wat uitbundiger dan de ander, maar voor iedereen passend bij hun persoonlijkheid en daar gaat het om...

1 opmerking: