dinsdag 7 mei 2013

Baby Laurie en haar grote zus Isabel


Wat een heerlijk begin vandaag na mijn vakantie. Ik mocht een heel klein babymeisje fotograferen en dat zijn toch wel mijn favoriete fotoshoots... ik vind alle shoots leuk, maar de allerkleinste zijn zooo schattig. Vandaag was de beurt aan kleine Laurie van slechts 2 weekjes oud en haar grote zus Isabel.
Laurie was zo kalm en rustig dat het allemaal echt perfect verliep, al was ze wel heel erg aan het vechten tegen haar slaap en daarnaast was ze goed onderweg om het record plassen en meer... te verbreken. Haha... maar dat maakt mij allemaal niets uit, ze was zo mooi, zo zacht en zo ontzettend klein nog. Heerlijk om zo'n klein meisje te mogen fotograferen, ik houd er zo van.

Welkom op de wereld Laurie!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten