zaterdag 13 april 2013

Patrick, Angela en Nick

Nick is 6 jaar en krijgt over een paar weken een klein baby-zusje en dat vind hij hartstikke leuk. De fotoshoot van vandaag vind hij wel spannend zegt hij... dus probeer ik hem niet te veel te pushen... Ik weet hem te verleiden om mij te "helpen" door hem een foto te laten maken met mijn plastic camera. Hij vind het leuk en klikt drie keer, dan is het klaar. Later vraag ik het hem nog een keer, hij pakt de camera aan en kijkt mij bloedserieus aan, hij denkt even en zegt dan: "weet je wat ik denk.... dat ie gewoon nep is....!!!". Nou mij kon je opvegen (van binnen dan), ik heb hem complimenten gegeven dat hij zo slim is en  hem dan maar gevraagd of hij dan een nepfoto te maken en vervolgens heb ik hem uitgelegd waarom. Wat een slim mannetje!!

Maar mama Angela en papa Patrick deden het ook ontzettend goed hoor... maar met zo'n mooi verhaal over Nick vallen papa en mama even een beetje in het niet....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten