dinsdag 2 april 2013

Iris en Tjaldor

Gisterenmiddag liep ik te wandelen met mijn honden vlakbij de manege in Hoogvliet en ik had mijn camera bij me... wat was ik daar blij mee. Want ik zag daar bij het water twee meisjes staan met hun paarden. Een van de twee meisjes had een prachtige jurk aan in de kleur van haar paard. Ik heb haar aangesproken en het bleek dat er op de manege een evenement was, waarbij de kinderen verkleed mochten paardrijden. Ze hadden zelfs het paard versiert met verf, al hadden ze dat er net grotendeels vanaf gehaald. Ik heb haar gevraagd of ik haar mocht fotograferen en dat vond ze prima want haar oma was haar camera vergeten en dan had ze toch nog mooie foto's. Ze vond het wel lastig want ze kon moeilijk lachen zei ze. Ik trek me daar nooit wat van aan en heb haar gezegd dat ze niet eens naar me hoefde te kijken en alleen maar met haar paard bezig hoefde te zijn en dat is precies wat ze deed.... Het zijn prachtige foto's geworden die een onverwachte start van mijn lente project aankondigen. Niks geen 1 april grap... echt gewoon een geweldig leuke ontmoeting op tweede paasdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten