zaterdag 13 april 2013

Vrijgezellenfeest Anne

Als klap op de vuurpijl na twee zwangerschappen te hebben gefotografeerd vandaag, was het vandaag de beurt aan Anne.... een afspraak was gemaakt zonder dat zij het wist. Maar liefst 12 vriendinnen hebben haar vandaag verrast om haar een geweldige dag te bezorgen. Ze hebben haar in een prachtige roze glimmende legging gehesen en een mooi hoedje met sluier opgezet en haar daarna meegenomen naar een slipper-workshop en daarna kwamen ze door naar mij voor een leuke serie foto's. Ze zijn normaal, gek en glamorous op de foto geweest. Een enorme groep maar ontzettend gezellig! Ik denk dat de dag voor Anne naar het bezoek aan mij nog niet klaar was.... dus Anne veel plezier nog en morgen even bijkomen! Enne...... we hebben de foto's nog!!



1 opmerking:

  1. Ik vond het echt enorm gezellig! En ben ook zeer benieuwd naar de foto's ;) En ik kan gelijk zeggen dat Anne het een zeer geslaagde dag vond :)

    Groetjes Carola
    (schoonzusje Anne)

    BeantwoordenVerwijderen