vrijdag 19 oktober 2012

Little beautiful Frederique

Ik heb het al vaker geschreven dat ik ter plekke verliefd werd op een kindje wat bij mij in de studio verscheen, maar dit ieniemiene topmodel deed het zo waanzinnig goed, dat ik geeneens weet wat ik er over moet zeggen. Ze nam poses aan die je nooit kan vragen aan een meisje van 10 maanden, echt briljant. Ze had donkerhaar en de meest ongelofelijk heldere blauwe ogen. Een magisch kindje, deze kleine Frederique. Ze heeft mij in ieder geval betoverd. Nog nooit eerder kon zelfs ik eigenlijk niet kiezen welke foto er online zou komen. Dat het er een met mijn spectaculaire nieuwe roze achtergrond moest worden dat wist ik al wel, maar mijn hemel, er zit er gewoon geen een bij waar ze niet leuk op staat... Papa Richard en mama Chantal waren er dan ook helemaal vol van toen ze met haar vertrokken naar huis. Ik maak haar maar gelijk het nieuwe covermodel op mijn facebook pagina, dat heeft ze wel verdiend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten