donderdag 25 oktober 2012

Annemarie en Arno

Annemarie en Arno.... wat een super leuk stel is dit zeg! Ze hadden beide al wat ervaring met fotografie. Annemarie is danseres, ze danst Latin en haar tatoeage verklapt haar passie voor dans! Een prachtige vrouw met naast haar passie voor dans een enorme passie voor haar vriend. Ze spatten dan samen ook van het beeld... daar had Arno nog een goede anekdote over, welke ik beloofd had niet online te delen, maar die enorm bij de eerste foto zou passen. Maar goed, beloofd is beloofd, dus ik gedraag me! De fotoshoot van vandaag hebben we maar heel even over dans laten gaan, daarna draaide het om Annemarie en haar kleine meisje, wat langzaam groeit. Ze kon prachtig poseren en bovendien hadden ze zelf ook voldoende ideeën, waaronder de eerste zwart-wit foto. Deze foto was een keuze van Arno, en tja... zeg nou zelf... Ik heb zomaar het idee dat ik Arno en Annemarie nog vaak tegen zal komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten