vrijdag 12 oktober 2012

Baby Sem

Ben ik gisteren zomaar vergeten om mijn blog online te zetten, dat krijg je ervan als je 100 dingen tegelijk probeert te doen, dat gaat niet! En hoe kan ik het vergeten, want deze superleuke baby Sem was zoooo enorm schattig. Hij begon slapend en even leek het er op dat hij een beetje uit z'n doen wakker zou worden. Maar nee hoor, Sem kreeg lekker een flesje en daarna was hij helemaal weer het ventje... hij deed het fantastisch. We zelfs als afsluiting nog een extra foto gemaakt, een nieuw idee en ook nog een moeilijke uitvoering en zelfs toen bleef Sem rustig wat geresulteerd heeft in echt een geweldige foto (al zeg ik het zelf). Ik had hiervoor wel de hulp van de ouders nodig maar het is gelukt en hoe! Daarnaast hebben we nog veel meer ontzettend lieve foto's gemaakt van deze stoere kleine baby. De foto houden we even prive voor de ouders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten