zondag 14 oktober 2012

Familie Graus

Even geleden heb ik een gesprek gehad in mijn studio met een deel van de familie die vandaag bij mij in de studio was. Jeroen had zo zijn eigen idee over leuke familie foto's, tja en daar houd ik zo van! Mensen die zelf al heel veel creativiteit in zich hebben. Jeroen is kunstenaar en weet wat hij wil, hij heeft voorbeelden bij zich en we hebben doorgesproken wat de mogelijkheden zijn. Vandaag is de dag van de uitvoering. Iedereen heeft iets meegenomen wat bij hem of haar past. De kleinste had zijn speelgoedmotor bij zich, mama droeg haar medaille van de marathon, papa doet aan een Oosterse vechtsport, opa speelt accordeon, jeroen schildert, Djima (excuus als ik het verkeerd schrijf...je mag me corrigeren) houdt van muziek. Ik heb ze niet allemaal genoemd, waardoor het een beetje een zoekplaatje wordt, er valt op deze foto genoeg te zien. Leuk hoe een gezamenlijk project zich ontwikkeld in een superieur en gezellig beeld, met een echte in2pictures twist... De overige twee foto's zijn foto's van de twee aparte gezinnen. Ook deze zijn geen standaard plaatjes, al heb ik de bellenblaas foto vandaag niet voor het eerst geschoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten