vrijdag 12 oktober 2012

Aleijda

Vanmorgen had ik de eer om mijn vriendin Aleijda te mogen fotograferen. Het was zeker niet de eerste keer dat ze voor mijn lens stond, aangezien ik haar bruiloft gefotografeerd heb en haar trouwkaart gemaakt heb. Daarnaast heb ik haar nog een keer met haar gezin gefotografeerd toen ik net begonnen was in mijn studio. Maar vandaag was het haar eigen moment, haar fotoshoot, een mooi cadeau wat ze van haar toen nog aanstaande man cadeau kreeg met kerst. Ze had wat verschillende kledingsetjes meegenomen waardoor ze een mooie afwisselende reportage heeft gekregen. We hebben zelfs nog even foto's gemaakt zonder mijn flitslampen, maar in de hal tegen de witte muren en het resultaat is verbluffend geworden. Ze staat er prachtig op en daar ben ik dan weer heel trots op! Op de foto's en op mijn vriendin uiteraard omdat het zo makkelijk werkt met haar! Het was gezellig Aleijda!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten