zaterdag 27 oktober 2012

Kleine Romy

Romy is een schattig klein meisje van 19 maanden jong. Ze komt een beetje verlegen binnen en wil alleen maar bij papa of mama zitten, ze kijkt mij met een vragende blik aan. Het duurt eventjes maar als ze de hele studio even goed bekeken heeft en rond heeft gewandeld dan ineens komt ze los. We rennen samen even over het kleed en vanaf dat moment vind ze mij ook nog leuk en dat komt goed uit, want dat is precies wat we nodig hebben voor een mooie fotoshoot. Dus rennen we nog maar een paar rondjes en nog een paar.... haha... Als ouders voor het eerst binnenkomen bij mij in de studio dan vertel ik ze altijd dat ze bij mij geen keurige portretjes moeten verwachten waarin een kindje lief lachend en keurig met de handjes op schoot naar mij kijkt. Want kinderen gaan hun eigen weg en dat is wat ik fotografeer. Maar kleine Romy ging zelf naar het stoeltje, klom erop en gaf mij de allerliefste glimlach die je als fotograaf maar kan wensen. Tja dan heb je toch ineens het schattige portret wat je niet gepland had en juist daarom heb ik dit plaatje gekozen vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten