zondag 11 maart 2012

Fotoshoot Feestje Sara

Sara en haar 5 vriendinnen komen uit Rotterdam en ze zijn er helemaal klaar voor. Twee meiden zijn thuis al helemaal opgemaakt om maar geen tijd te verliezen. Goed voorbereid zijn ze ook, tassen vol spullen komen er mee..... alleen overvallen door de hoeveelheid spullen in de studio zijn de tassen bijna niet open geweest.

We hebben ze nog 1 extra groepsfoto laten maken met spijkerbroek en wit t-shirt, dus alleen daarvoor zijn ze even de tassen in gedoken. Ik mocht de leukste groepsfoto kiezen voor op mijn blog en ik koos deze gekke groepsfoto in een opstelling die ik nog niet eerder gebruikt had. Vandaar deze keuze, ik vind de meiden echt plezier en lol uitstralen, of ze nog herkenbaar zijn, tja.... niet echt. Maar de foto is te leuk om niet te plaatsen. Meiden wees gerust, dit is niet de groepsfoto die jullie opgestuurd krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten