maandag 5 maart 2012

Fotobehang met mijn foto's!!

Ik had het fotobehang al aangekondigd, maar het is meer geworden dan 1 behangetje. Er zijn maar liefst 3 muren behangen met foto's uit de paarden reportage van Star.

De baasjes van Tinker Star zijn Esther en Judith. Esther heeft 3 dochters, waarvan oudste dochter Sanne net aan een nieuwe kamer toe is en Judith heeft drie zoons waarvan oudste zoon Jurre ook vaak rijdt op Star en dol is op paarden.
Jurre was de eerste geluksvogel. Hij kreeg als eerste Star in het bos levensgroot in zijn kamer.

Maar toen zag Esther de foto van Star met Tinkerbell, een bewerking die ik had gedaan naar aanleiding van een opdracht op een photoshopcursus. Tja, en die foto moest echt in de toekomstige kamer van Sanne komen!! Sanne was enorm verrast, ze moet alleen nog even wachten op de afwerking van de rest van haar kamer, maar daarvoor zijn grootse plannen heb ik gehoord.

Ja en toen nog Judith zelf. Helemaal weg was ze van de zwart-wit foto van Star en ze had heel toevallig nog een leeg muurtje over, dus mocht Star ook nog in de woonkamer, recht boven de zwarte piano. Ik moet zeggen het ziet er stijlvol uit allemaal!!

En ik apetrots als ik ben, ben natuurlijk even er naar toe gereden om de behangetjes even op de kiek te zetten.


1 opmerking: