vrijdag 16 maart 2012

Amber, Conny en doodle Nike

Onlangs werd ik gebeld door Conny, zij wil erg graag mooie foto's van haarzelf, haar dochter en haar labradoodle Nike. Haar nieuwe huisje wordt binnenkort weer mooi aangekleed met lieve, leuke en mooie foto's van dit drietal.

Wat voor mij ook nog eens superleuk was, is dat zij een labradoodle hebben net als ik. Ik vind het altijd erg leuk om nieuwe doodle-eigenaren te ontmoeten. Nike was nog een flink stuk groter dan onze Tommie, maar een prachtige lieve hond!

Ik had het plan opgevat om van Amber foto's te maken met een spiegel, maar nieuwsgierig als Nike was wilde hij eerst even de boel verkennen, dus hebben we daar maar even van geprofiteerd, waardoor deze bijzondere hondenfoto is ontstaan. Zulke dingen kun je niet plannen maar gebeuren gewoon. Ik kon ook echt niet maar 1 foto kiezen uit deze reportage, dus bij wijze van uitzondering vandaag maar even 3 foto's.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten