donderdag 23 februari 2012

Familie Kompeer

Speciaal voor oma werd er vandaag een foto gemaakt van deze jonge familie. De drie kleintjes Hayden, Sky en River mochten daar natuurlijk ook bij! Hayden en Sky zijn bijna even oud en vonden het allemaal wel prima. De lieve Sky echter wordt bijna twee en dan geld de regel: ik ben twee en ik zeg nee... en daar nam ze vandaag alvast een voorproefje op.

Ze vond mij ontzettend lief en zat meteen bij mij op schoot alleen wilde ze het liefst elke foto die ik maakte meteen bekijken, want zo gaat dat tegenwoordig natuurlijk met digitale fotografie. Alleen in de studio werkt dat niet zo goed zoals je begrijpt. Ze vond het allemaal wel leuk, maar wel op haar voorwaarden. Maar ach, ik zeg altijd uiteindelijk kwam het goed en zo ook vandaag. De familiefoto is gelaagd en ook van de kleintjes zijn echt wel leuke foto's gemaakt, het kostte alleen wat zweetdruppeltjes, dat wel...


2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige fotos:) super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foto is super gelukt, zal oma erg blij mee zijn en er zal vast wel een traantje aan te pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen