donderdag 2 februari 2012

Benthe is pas 13 daagjes oud...

Dit vind ik toch zoooo heerlijk. Zo'n ontzettend klein pasgeboren poppetje wat ik al mag fotograferen en vasthouden. Dit zijn toch de dagen waarop ik het meest geniet. Eerst zie ik Emily al voor de tweede keer terug en nu dit kleine wondertje weer.

Ook mama Pascalle en papa Job zijn al bij mij geweest voor de zwangerschapsreportage. Zij hadden meteen de combishoot geboekt en wilden zo snel mogelijk terug komen, daarom belde Pascalle mij al vier dagen na de bevalling op om een afspraak te maken. En vandaag was de dag! Kijk haar liggen met haar winter-warme-beren-pakje aan, dat is toch gewoon té schattig!

Kleine Benthe was rustig en kalm en zo gehecht aan papa en mama. Een beetje extra aan mama, want die heeft 1 groot voordeel ten opzichte van papa, namelijk "moedermelk"! Al probeert ze net zo goed bij papa te drinken, maar ehhhhh sorry pap, dat gaat echt niet lukken. Er was wel iets dat ze graag bij papa deed.... maar ik had beloofd niet te vertellen dat Benthe een record-brekende baby is!! haha....

Ik hoop ook Benthe net als Emily nog een keertje terug te zien, heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten