woensdag 8 februari 2012

Fam.de Munnik

Vanavond heb ik twee gezinnen uit Rhoon ( en Ridderkerk geloof ik....) gefotografeerd. Ook zij willen graag een mooie groepsfoto cadeau geven.
De groepsfoto houden we dus maar even geheim.

De twee prachtige kindjes van Marianne hadden in eerste instantie niet heel veel zin om op de foto te gaan, maar uiteindelijk heb ik ze toch weer voor de lens gekregen. We hebben ze lekker laten spelen en niet te veel verplicht en uiteindelijk kwamen ze uit zichzelf het papier op gelopen. Kleine Emmely was een beetje bang voor het geluid wat het papier maakt als je er tegen aan loopt, het klinkt een beetje als onweer. Maar ze overwon haar angst en kwam toch met een mooi bosje bloemen aangewandeld. En Rodger had met zijn levendige fantasie mijn poef omgetoverd in een raceauto... zo schattig!

Deze twee foto's vond ik zo'n leuke combinatie, dus die wilde ik jullie niet onthouden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten