zaterdag 19 januari 2019

Groepsreportage

Gisteren aan het einde van de middag mocht ik een grote familie op de foto zetten. Mijn studio is eigenlijk maar geschikt voor maximaal 10 personen, maar omdat er drie kleintjes bij waren kon ik een groep van 13 ook nog wel kwijt.

De drie kleintjes tegelijk leuk op de foto krijgen was dan ook meteen de grootste uitdaging. Met de papa's en mama's erbij ging het nog wel, maar los van elkaar dat ging niet in één keer goed. Maar gelukkig kan ik photoshoppen en zo plakte ik van alle drie de leukste foto's bij elkaar waardoor het lijkt alsof ik toch in alle drie de kinderen in één keer super leuk op de foto had. Zie je niks van toch?
Haha... en de foto is nog hartstikke leuk geworden ook.

Het hardst hebben we gelachen om de foto's van de drie broers. Want ja, ook al ben je volwassen, dan nog kan het gebeuren dat je die twee "kleine" tweelingbroertjes best wel eens met de koppen tegen elkaar zou willen ketsen. Nou zo gezegd zo gedaan!

Bedankt voor het lachen allemaal en voor het komen uiteraard.
Veel plezier met het voorproefje. De rest volgt later.

https://www.in2pictures.nl/c-4703439/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten