donderdag 3 januari 2019

Gezin Merijn, Marloes, Thijmen, Laurens en Ezra

En vanmiddag mocht ik afsluiten met een familie die ik al vaker heb mogen fotograferen. Het gezin van Merijn en Marloes is namelijk onlangs uitgebreid. Drie prachtige zoons hebben ze nu! Wauw, wat een mooi mannengezin is dit geworden. Moeder Marloes is maar wat trots op al haar knullen.

Thijmen en Laurens zijn nu ineens allebei grote broer. Voor Thijmen een bekende rol, maar voor Laurens nog helemaal nieuw. Vooraf bespraken we wat de wensen waren voor deze fotoshoot. Het liefst wilden ze een mooie foto van Ezra net als die we toen van Thijmen en Laurens hadden gemaakt en graag een nieuwe gezinsfoto. En als het even lukt - en dat zou de challenge van de dag worden - een foto van alle drie de jongens samen die ook nog een beetje leuk in de lens kijken. Ik ga een uitdaging nooit uit de weg, maar ik besef mij zeker dat dit geen gemakkelijke opgave is. 

Maar deze twee grote knullen deden zo geweldig goed mee, zelfs Laurens van twee luisterde ongelofelijk goed, of nou ja, eigenlijk volgden ze gewoon hun gevoel. Ze wilden best wat knuffelen met elkaar en met baby Ezra. En Ezra, die vond het allemaal prima. Hij was op den duur wel wat huilerig omdat hij gewoon moe was en wat krampjes had. Maar tussen die momentjes door was hij echt super schattig en lief. Die eerste foto van Ezra is echt mijn favoriet en dat die foto met de kusjes gelukt is dat is echt wel een klein wonder.... heerlijk als dingen op z'n plek vallen. 

Merijn en Marloes, super bedankt dat ik dit weer voor jullie mocht doen! En wellicht tot ziens weer, ik gok over anderhalf jaar?? 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten