woensdag 23 januari 2019

Familie reportage met Kyan

De ouders van Kiki zijn over uit Curaçao en juist daarom wilde ze zo graag nú een fotoshoot met haar gezin en haar ouders. Vijf jaar geleden waren ze bij mij in de studio op de Gadering. Toen was Kyan nog een klein stoer mannetje, nu is hij een stuk groter maar nog steeds stoer mannetje. Nadat we de foto's geschoten hadden en gingen uitzoeken viel mijn oog op deze foto. Ineens zag ik een foto van vijf jaar terug voor mij waarin hij ongeveer hetzelfde stond als op de nieuwe foto. Ik heb hem er even bij gezocht en vond het nog ook in mijn oude blogpost. Wat een fotogenieke jongen zeg.

Zijn zusje daarentegen was een ander verhaal. Haha... haar lachjes waren een beetje op. Haar vooraf geoefende poses wilden ook niet zo, ze stond gewoon heerlijk haar eigen ding te doen. Ze is echt een plaatje hoor, echt waar, maar achteraf bleek dat ze gewoon moe was. Tja, dan zou ik er ook geen zin in hebben. Ze viel na de fotoshoot als een blok in slaap.

Het was mij weer een waar genoegen om jullie gezin opnieuw te fotograferen Kiki. 

https://www.in2pictures.nl/c-4703439/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten