donderdag 3 januari 2019

Cakesmash Alice

Het nieuwe jaar is nog maar net begon en toch was mijn agenda al behoorlijk vol vandaag. Ik mocht vanochtend vroeg al beginnen met een schattig klein meisje. Ze wordt bijna 1 jaar en daarom mocht ze bij mij taart komen eten. De foto's zijn echt super schattig geworden en het taartje was prachtig!

Helaas kwam de afspraak daarop volgend niet opdagen, waardoor ik plots een gat in mijn agenda had. Jammer voor de mensen die ik heb moeten nee-verkopen voor dat tijdstip.

In de afspraak daarop volgend mocht ik samen met Joseline en Roel die een paar weken geleden bij mij foto's hebben laten maken van hun pas uitgebreide gezin een mooi clickblocks wandproduct samenstellen! Dat wordt weer een pareltje aan de muur!! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten