zaterdag 5 januari 2019

Gezin Ilona, Johan, Kaj en Lasse

Vanochtend mocht ik wederom het gezin van Ilona en Johan fotograferen. Ieder jaar mag ik dat wel een keer doen. Sinds de geboorte van Lasse moest er alleen even een nieuwe balans in gevonden worden. Voorheen deden we het vaak aan het einde van de zomer. Vorig jaar werd dat oktober omdat Lasse toen net geboren was. En nu werd het januari. Er zit dus ietsje meer dan een jaar tussen nu. Maar deze periode lijkt wel heel goed te werken, want het ging echt super super goed vandaag. Anders ook hoor, maar vandaag ging het uitzonderlijk goed.

Lasse was de eerste drie minuten nog wat verlegen, maar dat was heel snel over. En Kaj die deed werkelijk alles goed. Hij hielp mij de hele tijd als de beste. Hij zette zijn broertje op de juiste plek, kroop er dan zelf meestal ook nog even lief lachend bij en dat werkt toch zoooo fijn!

Ieder jaar maken we ook een groeifoto. Bij Kaj zijn we gestart tijdens zijn babyreportage met een foto op de giraffe en die giraffe komt ieder jaar mee. Bij Lasse is dat zijn konijn. Het is zo ontzettend leuk om de kinderen zo te zien groeien. Beide jongens zijn enorm gegroeid, maar Kaj is echt uitgeschoten in iets meer dan een jaar. Ongelofelijk. Lasse is een heel lief en rustig mannetje, hij kan voor zijn twee jaar echt al goed praten en is dol op zijn grote broer én zijn konijn. Ik heb zulke lieve foto's van hem geschoten op het bankje met zijn konijn. Ik heb nu dit plaatje gekozen omdat daar beide konijnen op staan, net als bij de andere groeifoto's, maar de foto's waar hij alleen met zijn kleine konijntje op staat zijn ook zo schattig. Hij is wel echt het snoepje van de week.

Ook de gezinsfoto's gingen goed, hoewel, de een beter dan de ander! Haha... de remake van de toren van vorige keer ging nu wat lastiger omdat Lasse het wel heel erg leuk vond om bij Kaj op zijn nek te zitten. En Kaj was natuurlijk ook een stuk zwaarder geworden in vergelijking met de vorige keer. Maar de overige foto's gingen hartstikke goed. Ik voel mij vereerd dat ik wederom jullie gezinsfoto's mocht schieten!! Tot volgend jaar januari waarschijnlijk weer.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten