zaterdag 20 oktober 2018

Nadia en haar gezin op de Kop van Zuid

Gisteren mocht ik het gezin van Nadia fotograferen op de Kop van Zuid! Het risico van een buiten fotoshoot boeken in Nederland is altijd het weer uiteraard. Maar met de nazomer (ookwel herfst genoemd) die we nu hebben zat het wel goed. We liepen gewoon in t-shirts met korte mouwen in hartje Rotterdam, wat een gekkigheid toch eigenlijk op 19 oktober!

Maar heerlijk natuurlijk, zeker voor de foto's. Halverwege de fotoshoot zijn ze nog even gewisseld van kleding en werd het thema wat meer herfstig, maar ook dat past prima op deze locatie die zich heel erg leent voor wat meer de vintage plaatjes. De kinderen hebben ook enorm goed meegedaan waardoor het voor mij erg makkelijk was om mooie foto's te schieten van dit gezin.

Nadia, ik vond het leuk om jou en je gezin te ontmoeten en het was erg gezellig. Jullie zijn een heel enthousiast en opgewekt gezin, daar houd ik van!

Veel plezier alvast met dit voorproefje en je hoort mij weer na de vakantie.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten