donderdag 9 augustus 2018

Newborn Charlie

Afgelopen dinsdag was de eerste fotoshoot na mijn vakantie een newbornreportage. Een piepklein meisje van een maandje oud kwam samen met haar grote broer mijn studio in. Haar broer (en haar moeder) hebben een flinke bos krullen. Zij heeft al wel haartjes, maar of dat ook krullen gaan worden, dat blijft nog even de vraag.

Ze slaapt graag met haar handjes dichtbij haar gezicht, daardoor hoefde ik geen enkele moeite te doen om schattige slaapfoto's te maken. Ze lag er uit haarzelf al zo ontzettend schattig bij. Ik houd er zo van wanneer baby's in zo'n lieve "eigen" houding slapen.

Maar ook met haar oogjes open was ze superschattig. Haar grote broer, die ik toen hij baby was ook mocht fotograferen, is echt de liefste broer die je je maar kunt wensen. Hij knuffelt met haar, geeft kusjes en kijkt zo verliefd naar haar. Als ik hem vraag of hij haar even wil vasthouden dan kijkt hij eerst even naar mama en knikt dan heel hard JA! Maar al te graag. Ze ligt ook meteen weer helemaal in foetushouding op zijn schoot en is totaal op haar gemak. Wat heerlijk om te zien. Tegelijkertijd wordt ze overladen met kusjes. Dit is toch gewoon te lief!

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten