dinsdag 14 augustus 2018

Groepsreportage familie van Beveren

De familie van Beveren is geen onbekende familie voor mij. Marissa en Robin zijn al een aantal keer bij mij geweest voor fotoshoots van hun gezin. Daarnaast heeft Marissa samen met haar moeder een aantal workshops bij mij gevolgd en ook vader Rene ging mee tijdens de workshop avondfotografie.

En het blijkt dat ik ook Kelly ken via de turnvereniging van mijn dochter. Dat beloofde een gezellige middag te worden en dat werd het ook. Het was maar een uur, maar dat was een uur vol lol, grappen en veel lachen. Heeeeerlijk... Ondanks dat het zo'n grote groep was lukte alle foto's heel snel. Mede dankzij de planning van Ans. Super handig als mensen met je meedenken.

Het ging van gek naar gekker... getuige de foto van de broers op het einde... geweldig. Ik moet daar altijd zo om lachen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten