zaterdag 25 augustus 2018

Combi 2 met Wouter, Priscilla, Jaycelynn en Waylon

Vanochtend begon ik de dag met wederom een superleuke newborn reportage. De laatste keer dat ik Priscilla en Wouter fotografeerde dat was tijdens de zwangerschapsreportage een aantal weken terug. Jaycelynn moest toen nog een beetje en was wat onrustig. Nu is ze een totaal ander kind. Ze was heel rustig en kalm en op haar gemak en nog belangrijker ze is helemaal gek op haar nieuwe kleine broertje Waylon.
Zodra hij in beeld is, wil ze hem aaien, knuffelen en kusjes geven. Zo lief echt... We probeerden in eerste instantie op een veilige manier met wat omwegen een foto te maken om later in photoshop samen te stellen, wat niet wilde lukken. Toen we het opgaven en van plan waren iets anders te doen legden we Waylon toch in de kruiwagen die in ons plannetje zat en toen ze dat zag liep Jaycelynn er meteen naartoe en weer kreeg hij honderd kusjes van zijn grote zus. Haha.... zit ik daar een partij moeilijk te doen voor niks.

De newborn shoot van Jaycelynn was destijds heerlijk popperig en engelachtig en nu mocht het voor Waylon lekker stoer zijn! We kozen mooi mint groen in combinatie met een stoere achtergrond. Priscilla nam wat accessoires uit het kamertje van Waylon mee, wat het nog persoonlijker maakte. Dus... Check, stoere baby foto's!

Na afloop van kreeg ik van Jaycelynn een dikke knuffel en een hele dikke kus! Dus mijn dag is weer goed. Zo leuk als kinderen je goed leren kennen. Heerlijk.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten