donderdag 12 april 2018

Zwanger Esther, Lars en Sophie

Gisteren mocht ik twee zwangerschapsreportages verzorgen en dat waren twee totaal verschillende fotoshoots. Het is wel leuk om de verschillen op een dag te kunnen laten zien. De tweede shoot post in een apart bericht.
De eerste zwangerschapsreportage was met Esther, Lars en hun dochtertje Sophie. Over een poosje verwachten ze opnieuw een dochtertje te krijgen en daarom is een mooie fotoreportage met Sophie in het middelpunt nu wel erg leuk. Sophie vond het eerst allemaal nog wel een beetje gek hoor, ik begreep van papa en mama dat ze normaal de oren van je hoofd kletst, maar dat was in de studio nog een beetje spannend. En dat geeft helemaal niets natuurlijk. Zeker omdat ze verder gewoon super super goed meewerkte. Ze deed nog veel meer dan ik van haar verwachtte.
De wens van deze reportage was gewoon een leuke gezellige serie foto's met z'n drieën. Geen blote buiken, geen lingerie, gewoon een reportage zoals dit gezin is. En dat is denk ik wel aardig gelukt.
Sophie had een zusterkoffertje meegenomen en het eerste wat ze daaruit haalde was de toeter waarmee je de hartslag van de baby kunt horen en meteen zette ze die tegen de buik van mama, helemaal goed!! Dat leverde gelijk een hele leuke foto op. Ook bij het schieten van de silhouetten deed ze weer precies wat ik wilde (zonder dat ik het echt hoefde te vragen), waardoor ook die foto leuk werd. Wat een heerlijk kind zeg. Lieve Sophie, je zusje zal vast heel blij met jou zijn als grote zus straks! Esther en Lars, bedankt dat ik deze reportage voor jullie mocht schieten.

https://www.in2pictures.nl/c-3871908/zwangerschapsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten