vrijdag 6 april 2018

Newbornreportage met Fabiënne, Kain, Monique en Peter

Vandaag mocht ik een newbornreportage schieten en wel eentje van een prachtig mooi klein meisje genaamd Fabiënne. Ze is nog maar heel klein en toch al zo wijs. Ze begon de fotoshoot slapend en sloot hem ook weer slapend af, maar bij alles tussenin was ze wakker. Met haar mooie blauwe kijkertjes keek ze rond in mijn studio en genoot van het kroelen met haar fantastische grote broer Kain. Kain deed het echt super goed allemaal. Hij vroeg steeds of hij mee mocht helpen en heeft eigenlijk zo'n beetje alles gedaan wat ik hem vroeg. Echt zo geweldig. Daarnaast heeft hij zulke mooie blauwe ogen waar je gewoonweg in verdrinkt.

Je snapt dat de papa en mama van Kain en Fabiënne wel heel erg blij zijn met hun kindjes. Een fotoshoot was er bij Kain nooit van gekomen en daarom des te meer reden om nu de kindjes samen op de foto te zetten. Wat je van te voren wel hoopt, maar nooit weet, is dat het dan ook allemaal lukt. Je moet natuurlijk maar afwachten waar de kindjes zin in hebben. Fabiënne vond bijna alles goed, zolang ze tussendoor maar af en toe mocht drinken bij mama en zoals ik zei deed ook Kain het geweldig. Dat is denk ik ook wel te zien aan de foto's. Hij was relaxt en lief, echt geweldig.
Maar het meest smolt ik toch wel van die kleine Fabiënne die aan het einde van de fotoshoot heerlijk in slaap viel en die ik zo heerlijk kon positioneren met haar knuffel in haar armpjes geklemd. En als er dan ook nog een heel klein lachje volgt dan kun je met recht zeggen dat je klaar bent voor de dag!

Monique en Peter super bedankt voor het komen, ik vond het erg leuk met jullie.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten