woensdag 11 april 2018

Newbornreportage Jyoti, Tim, Nova en Evi

Zaterdag fotografeerde ik het gezin van Jyoti en Tim. Sinds een kleine twee weken hebben ze er een tweede dochter bij genaamd Evi. Eigenlijk wilden ze ook nog een zwangerschapsfotoshoot doen, maar omdat de zwangerschap niet helemaal liep zoals gepland lukte dat niet meer. Maar het gaat nu goed met Jyoti en met kleine Evi en dus waren ze bij mij in de studio voor een newbornreportage en dat terwijl Evi eigenlijk pas 15 april geboren had moeten worden. 

Evi is een heel lief klein en superknap meisje. Haar net zo knappe grote zus Nova heeft er een klein zusje bij en daar is ze heel erg blij mee. Ze wil overal bij zijn, ze wil helpen, knuffelen en optillen. Omdat Nova zelf ook nog maar klein is kan ze niet helemaal zelf haar zus vast houden, daar is wel wat hulp bij nodig, maar vol overgave kruipt ze op ieder moment dicht naar haar zusje toe en dat maakt het voor mij wel heel fijn om te fotograferen.

Lieve Jyoti en Tim, ik vind het een eer dat ik deze fotoshoot weer voor jullie heb mogen verzorgen en ik wens jullie heel veel geluk met jullie twee prachtige meisjes!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten