zaterdag 27 januari 2018

Baby Talha

Even geleden ontving een reservering uit Apeldoorn! Dat is niet bepaald om de hoek. Ik belde deze mevrouw op en ze vertelde mij dat ze heel graag haar zoontje gefotografeerd wilde hebben. Echt Newborn was hij niet meer, hij is geboren op 29 november 2017. Ze kwam keer op keer op mijn website terecht en was onder de indruk van de foto's en dus besloot ze gewoon maar een stuk te gaan rijden voor de foto's van haar zoontje. 
Wat een eer vind ik dat toch. Begrijp mij goed, ik ben blij met iedereen die komt, maar als iemand jou verkiest boven de fotograven om de hoek dan is dat echt wel een eer.
Zoontje Talha heeft overigens de halve fotoshoot geslapen, haha... echt ongelofelijk. De laatste tijd blijven de kleinste newborns wakker en deze twee maanden oude baby sliep overal doorheen, geweldig!

Het ging dus super goed. We hebben echt schattige foto's geschoten. Maar ook deze foto's blijven privé. Een keuze die ik in de tegenwoordige tijd heel goed begrijp. Daarom deel ik alleen een voeten foto van hem.

Lieve papa en mama van Talha, super bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om naar Hoogvliet te komen voor deze fotoshoot. Dank jullie wel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten