zaterdag 3 februari 2018

Combi1 Tineke, Pascal en Jailey

Vanochtend mocht ik opnieuw het gezin van Tineke en Pascal fotograferen. Ik fotografeer hen al vanaf de eerste zwangerschap van Tineke. Daarna komen ze jaarlijks voor een fotoshoot, alleen deze keer was hij extra bijzonder. Het was namelijk niet zomaar een gezinsreportage want Tineke en Pascal verwachten hun tweede kindje. En dat betekent automatisch dat Jailey grote zus wordt!

Jailey is sowieso een heerlijk kind. Die moppert niet, kleed om wanneer dat gevraagd wordt en doet heerlijk mee met alles. Wat een genot toch! Ik ben ook zo benieuwd naar haar kleine broertje. Jailey heeft nu een enorme bos met haar op haar hoofdje, maar toen ze net geboren was had ze dat ook al. Echt een enorme hoeveelheid dik haar had ze toen gelijk al. Op de echo van haar broer was nu al te zien dat ook hij veel haar heeft. En ik kan niet wachten om hem te mogen fotograferen! Ik ben zo benieuwd!

Bedankt dat ik jullie gezin weer mocht fotograferen en zoals gezegd, ik kan niet wachten om dat over een aantal weken nog een keer te doen, maar dan met z'n vieren!

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten