donderdag 18 januari 2018

Combi deel 1 Anton en Katja

Gisteren mocht ik nog een zwangerschap fotograferen. Dit keer ging het om Katja en Anton. Zij waren vorige week al geweest om kennis te maken en hun ideeën op tafel te leggen. Nou, ideeën waren er genoeg! Katja had zich heel goed voorbereid en vloog van het ene idee naar het andere. Daarnaast poseerde ze er op los. Ik heb gewoon een uur lang weinig gezegd en haar haar gang laten gaan. Ik hoefde eigenlijk alleen maar te klikken.

Wat een heerlijkheid. Normaal gesproken hebben we anderhalf uur de tijd en vaak ga ik daar nog overheen. Maar in dit geval was ik gewoon binnen het uur helemaal klaar en hadden we bovendien een spectaculair leuke fotoshoot op de camera staan!
Katja, enorm bedankt voor inzet en energie. Want dat had ze voor tien hoor, energie... niet normaal echt. Ik vroeg Anton of ze ooit weleens moe was, maar nee, ik geloof niet dat dat heel vaak voorkomt. Wat een heerlijke enthousiaste vrouw en wat een lieve man is Anton. Hij vertaalde alles wat ze zei en moest dan al haar verzoeken op mij overbrengen. Ook toen ze vroeg of mijn honden ook als accessoire gebruikt mochten worden! Haha.. zo grappig, maar Anton bracht alles prima op mij over en soms begrepen we elkaar al zonder woorden. Geweldig wat een leuke middag.

Over een poosje komen ze terug met de baby en dan ben ik benieuwd of ze dan weer zo'n mooi plan heeft. Al valt er met baby's erg weinig te regiseren. Maar dat zien we dan wel weer. Voor nu ben ik blij met deze voorproefjes.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten