zaterdag 27 januari 2018

Combi 2 met Brita, Peter, Victor en Fabienne

Eens in de zoveel tijd gebeurt het dat je een foto schiet in een totaal onverwachte setting en/of pose die zo ongelofelijk goed uitpakt dat hij betovert. Vanochtend gebeurde dat tijdens het tweede deel van een combi fotoshoot met Peter en Brita.

Het is in dit geval wel een foto die alleen voor dit gezin blijft, maar dat maakt niet uit. Ik besef mij maar al te goed dat ik dit gezin zo blij heb gemaakt met mooie foto's van hun kindjes. Daar word ik dan zelf ook weer zo blij van. Heerlijk echt.

De fotoshoot ging ook best wel goed. Wel wat chaotisch maar goed. We hebben hele leuke foto's kunnen schieten. Victor vond het wel een beetje gek dat hij dit keer de aandacht moest verdelen, maar zeker aan het begin deed hij zo ontzettend geweldig mee. Ik schoot een foto van hem en zijn kleine zusje. Zijn zusje sliep, hij hield haar vast en legde zijn hoofdje op haar. Ik vroeg hem of hij even zijn ogen dicht kon doen en dat deed hij ook nog. En dat is toch zo'n schattig pastelkleurig en lief plaatje geworden. Helemaal happy ben ik er mee en ik hoop en denk de ouders ook.

Ik maakte wel een foutje aan het einde waardoor Victor eventjes moest huilen, maar gelukkig kon ik het weer snel goedmaken met hem en ging hij uiteindelijk heel blij naar huis.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten