woensdag 17 januari 2018

Newbornreportage Femke

En als afsluiter mocht ik nog een klein baby meisje fotograferen met de mooie naam Femke.
Femke is het kersverse dochtertje van Inge en Marcel. Inge heb ik al eerder leren kennen tijdens een fotografieworkshop en nu wandelde ze zomaar ineens met een maxi cosy mijn studio binnen. Zo leuk om mensen weer terug te zien.

Inge is dol op Tijgetje van Winnie de Poeh en dus kreeg Femke een Tijgerpakje aan en was de knuffel Tijgetje ook mee. Daar moest natuurlijk een leuke foto mee gemaakt worden en dat is wel gelukt denk ik. Door de donkere achtergrond steekt het oranje mooi af.

De gezinsfoto was een grote wens van de opa en oma van Femke en als het goed hebben ze die gisteren ook al cadeau gekregen. Vandaar dat mijn blog van zaterdag zo laat pas gepost wordt. Nu is het geen geheim meer.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten