zaterdag 1 juli 2017

Baby Jolie

Lieve schattige kleine Jolie is 3 weken geleden 1 jaar geworden, maar ze loopt al als de beste. Even geleden maakte ik een pasfoto van haar in de studio en toen maakte ik voor het eerst kennis met haar en haar moeder.
Nu kwam ze terug voor het echte werk, een heuse fotoshoot. En ik kan wel zeggen, het was een eitje... maar kleine Jolie mag dan ook nog maar net 1 jaar zijn, ze heeft al model gestaan voor babyproducten, dus ze is al een beetje ervaren. Haha, zelf beseft ze dat natuurlijk helemaal niet, maar ik snap wel dat zij uit duizenden inzendingen uitgekozen is voor de reclames. Wat een prachtige open blik heeft ze en wat een mooie lach.

Vandaag gingen we vooral voor zacht en voor roze. Roze staat haar zo schattig.
We fotografeerde op drie verschillende achtergronden en met drie verschillende kledingsetjes. Ons Totaal Pakket is daar heel erg geschikt voor. We hebben dan ook lekker de tijd. Toen we klaar waren, was Jolie er ook wel klaar mee hoor, maar dat is niet zo gek natuurlijk. Zoveel nieuwe dingen gedaan en gezien, dan mag je daarna best een beetje moe zijn.

Helemaal aan het einde kreeg ik spontaan een hele lange knuffel van haar. Dat is toch goud waard.

https://www.in2pictures.nl/c-3871360/baby-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten