zaterdag 15 juli 2017

Combi deel 1 met Shari en Barendje

Vanochtend ben ik deze drukke zaterdag begonnen met een oude bekende. Zo'n 2 1/2 jaar geleden fotografeerde ik de zwangerschap van Shari en mocht ik baby Barendje niet veel later ook fotograferen. Daarna hebben we nog een kerst-fotoshoot gedaan, een cakesmash en de tweede verjaardagsfoto van Barendje, samen met de aankondiging dat er een baby bij zou komen.

Nu is het dus bijna zo ver. Barendje krijgt een broertje aan het einde van de zomer. En vandaag heb ik dus de zwangerschapsreportage mogen schieten. Over een poosje zie ik ze alweer terug, dan is het gezin compleet met hun tweede zoontje erbij. Ik kan nu al niet wachten.

En Shari is zo'n stralende vrouw. Zij lacht met heel haar hart! Iedere vezel in haar lichaam geniet van deze zwangerschap en dat zie je aan alles. Heerlijk zeg. Daarbij komt ook nog eens dat ze gewoon haar figuur heeft weten te behouden met als enige verschil haar baby-belly.

Zo leuk die combi fotoshoots. Genieten!

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten