woensdag 12 juli 2017

Combi1 met Jemilla en Giovanni

Zaterdag heb ik de dag afgesloten met de zwangerschapsreportage van Jemilla en Giovanni. Zij hadden een groot deel van hun familie meegenomen tijdens de fotoshoot. Vader, moeders, tante, zusje, allemaal mochten ze een keertje met Jemilla en Giovanni op de foto. Jemilla gaf aan eigenlijk geen foto's te willen van haar zwangerschap, maar haar familie vonden het niet leuk dat ze helemaal geen foto's hadden van hun met Jemilla.

Daarom dacht Jemilla, ik boek een fotoshoot, neem iedereen mee, dan is het in een klap geregeld. Haha... slim toch. Maar naast die familie foto's hebben we ook echt wel heel leuke foto's geschoten van dit stel samen. Ik had Giovanni op een prachtig Harley Davidson aan zien komen en ik dacht meteen, als ik die nou eens de studio in zou kunnen krijgen dat zou wel erg leuk zijn.

Het was dan ook wel even een klus, maar met wat spierballen lukte het om het enorme apparaat door de deur te krijgen.
Giovanni werd er bijna emotioneel van, zo blij was hij ermee. Ze wilden zelf al graag een foto met de Harley, maar hadden gedacht dat dat dan buiten moest. Dit is natuurlijk wel heel tof!

Heb je ook een bijzonder verzoek voor je fotoshoot? Bespreek het, misschien kan het wel...

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten